Favoritsången

I går kväll låg vi och räknade och räknade och räknade i huvudet och insåg att det nog inte blir något bröllop i år.

Ändå pratade vi till långt in på natten om hur vi vill ha det när det väl är dags. Så jag blev på bra humör ändå.
Bland annat visade det sig att vi nog var ganska enade om musikvalet, både till själva vigseln och till den så kallade brudvalsen.

Och så visade han mig ett mejl han skickat till bandet som gjort hans (och numera min) favoritlåt. Hans brev i sig var så fint att jag inte ens försöker mig på att återge det (jag grät mig igenom det), och svaret han fick redan i dag gjorde mig ännu lyckligare.

Nu har vi åtminstone ackorden till låten.

image37

Kommentarer
Postat av: P

Jamen vad är det för låt då?!

2008-02-06 @ 15:48:28
Postat av: Bridecilla

Lite överraskning måste det väl va?

2008-02-06 @ 20:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0