Fåniga caketoppers

En av mina allra bästa vänner befinner sig i USA. Men hon kommer hem ungefär en vecka innan bröllopet. Ändå verkar hon bli helt galen av att hon inte kan vara här och hjälpa mig att planera. Så hon ber om uppgifter som går att göra på distans.

Hittlls har jag bara kommit på en ynka liten uppgift: att hitta fåniga brudpar att sätta på vår tårta. 

 

Först bestämde vi nämligen att vi inte skulle ha det, det känns liksom för fånigt. MenOM man nu hittar nån som kan vara lite komisk och annorlunda kunde det kanske vara en kul detalj, även om det inte känns som ett måste. 

 

Hur som helst har min fina vän hittat en hel hög med lustiga caketoppers (som det ju heter på engelska). Det verkar vara populärare i USA att ha originella sådana än vad det är i Sverige. 

 

Om det inte var så att jag är både rädd för och motståndare till vapen hade den här säkert varit kul till exempel.

 

 

 

 

Eller den här, för det upptagna mobilpratande paret kanske?

 

 Vi får väl se hur det blir, om vi har något brudpar överst på vår tårta. Jag har inte hunnit diskutera det med Honom än. 

 

Men hur som helst ska min vän förbereda sig på, att så fort hon kommer hem till Sverige igen ska hon få vara som Vänner-Monica är när Phoebe ska gifta sig. Då lämnar jag över allt ansvar till henne : )


Kommentarer
Postat av: ylwa

I'm there!

2009-06-08 @ 13:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0