Stressigt?

Folk frågar rätt ofta om vi har det stressigt och mycket med all planering. Fram till för ett par veckor sedan suckade jag Jaaa, ganska så högt som svar på den frågan.
Numera svarar jag näää, och känner mig genast nervös att jag glömt något.
Men faktum är att jag känner mig rätt avslappnad. Det finns så klart en hel del kvar som ska fixas, men samtidigt så vill vi ju att allt ska bli rätt så casual och inte så himla uppstyrt.

Fast jag ska erkänna att det stressar mig litegrann att sömmerskorna inte börjat på min klänning... så vitt jag vet i alla fall.
Och så blir jag oroad över att vår bil är nykrockad och inte direkt körbar i nuläget. Och man behöver ju bil för rätt mycket just nu... när det ska handlas grejer och köras till lokalen och sådär..

I helgen ska fixa lite med våra otroligt traditionella festhäften.

Sen är det inte så mycket mer att göra än att vänta till de där sista veckorna då allt ska göras på en gång antar jag.


Kommentarer
Postat av: Bröllopskoll

Hej! Va roligt att du gillade stolsöverdragen. Jag kan sy dom åt er ganska billigt. Beror lite på hur många ni är också, när det är och lite sånt. Vart ska ni gifta er? Jag hjälper till om jag kan på något sätt. Ha en skön dag!

2009-06-17 @ 14:05:09
URL: http://brollopskoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0