Nej precis, ingen gräddbakelse

För att återknyta till kommentaren här nedan, skriven av "P" så är det sant att jag inte kommer att se ut som en gräddbakelse på mitt framtida bröllop.
Jag är inte riktigt säker på vilken stil jag tillslut bestämmer mig för, men har gått igenom följande faser:

Den medeltida princessan             



Jane Austens lillasyster

Sångerskan i Evanecense
(eller hur de stavar? 



Marilyn goes rockabilly pin up
      

Alla stilar finns säkert att få tag i på Buttericks...




Kommentarer
Postat av: Abigail

Alla är fina! ;) (hjälpsamt va?)
Kul med bröllopsblogg, ska hålla noggrann koll!
Har ni bestämt datum/ort etc än?
*kramar*

2007-12-12 @ 06:23:09
URL: http://tobiasochabigail.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag röstar på rockabilly eller Jane Austen. Medeltidsklänning är ju såklart också en favorit, men just den på bilden var inte den allra bästa. Fast dock jättefin ändå.

2007-12-15 @ 13:05:41
Postat av: Bridecilla

Emma: Ingen medeltida klänning kan bli så fin som din bröllopsklänning. Dessutom passar jag inte i modellen. Just nu är jag inne på en överdel i empire a' la jane austen och en underdel som inte är hellång och i stället har en tyllkjol som sticker ut, i lite 50-talsstil. Konstig kombination, jag vet.

2007-12-15 @ 14:25:10
URL: http://bridecilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0