Uppdatering..

Har träffat svärmor hela två gånger denna sommar utan att något gått fel. Jag hoppas detta håller i sig.

Vad gäller bröllopsplanerna har vi dock båda tappat lusten. Jag tror att vi haft för lite ork rent generellt helt enkelt. Så nu har vi bestämt att vi inget planerar förrän vi verkligen känner för det igen. Visst går jag och tänker litegrann och så, men jag tror att vi behöver vår treveckors semester och lite tid för varandra innan vi orkar planera igen.
Vi håller på att leta ny bostad, eftersom vi inte trivs så bra där vi bor nu. Dessutom försöker vi lägga om vår kost för att få lite krafter och få ordning på våra sinnen igen. Allt detta för att försöka må lite bättre, orka med oss själva och varandra lite mer. Det är så lätt att bara gå ner sig i trötthet och gnäll när man vantrivs i livet och är trött jämt. Men nu försöker vi som sagt få lite rätsida på det. Ingen kan komma och säga att vi inte försöker göra något åt saken i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Emma

Godmorgon :) Hur är vädre hos dig idag då?

2008-08-09 @ 10:08:36
URL: http://regalemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0