Sur som ättika

Har inte orkat ta tag i problemen med svärmor även om jag vet att inget kommer lösa sig om inte jag tar tag i det. Han har bestämt sig för att ignorera problemet eftersom det är så hon gör, men mig funkar inte det för.

Har bara inte kommit i rätt stämning för att skriva det där brevet jag planerat.

Han säger att jag varit så himla sur på sistone. Kanske har jag. Men visst fanns det en reklam en gång i tiden som hade nån slogan typ : "Inte lätt att vara glad när man har ont i magen".
Jag befarar att jag håller på att utveckla samma problem-mage som min mor. Inte för att den tanken hjälper mot surheten. 

Kommentarer
Postat av: Abigail

Hoppas att massa pussar och kramar från mig hjälper magen!!! Och så låter det nu som om jag kan vara i landet när ni gifter er (menar inte att jag förväntar mig en inbjudan, men att det vore kul att kunna ses före och efter och snacka om det hela!!!).
Du är fin du. Och du gör så gott du kan. Så förlåt dig själv, ok? *pussar*

2008-02-07 @ 08:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0