Klänningsångest

Han håller på att bli galen på mig, dels eftersom att jag inte vill boka något eftersom jag tycker det är för tidigt, dels därför att jag inte kan bestämma mig. Nu senast var det till exempel för att jag inte kan beskriva vad jag vill ha för klänning. Han tycker att man bara ska gå in i en affär och köpa en klänning så att det är gjort. Så tycker så klart inte jag att det ska gå till, eller rättare sagt, så vet jag att det inte kommer gå till så.

Jag blir stressad av det, får ångest och idag fick jag ett spel när han försökte få in mig i en brudklänningsaffär.

Men jag ska här försöka beskriva för honom vad jag vill ha, och ändå inte.




Gillar klänningen, kanske är den lite lång.


Den här klänningen tycker jag också om, men den ser nog som bäst ut just därför att tjejen i fråga har så tuffa tatueringar.

 
Även denna har lite samma stil. Fast jag vill helst att den ska vara skuren under bysten och inte i midjan eftersom jag inte har någon sådan. Det stora bandet är också lite overkill. Jag tänker mig i stället att jag har en svart jacka av nåt slag och andra svarta acessoarer. Kanske en svart tyllkjol som sticker ut under.




Samma stil igen och här finns faktiskt en tyllkjol.


 
Med den här klänningen gillar jag egentligen bara överdelen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0