Från och med nu...

... får Han och jag inte planera mer om festen. Vi får öva på vigselakten och vi får kånka saker till lokalen men vi får inte planera. 

 

Vi var tvugna att bestämma det i dag efter att vi båda kommit på att inget kändes roligt. Vi har planerat allt så in i minsta detalj och försökt att se festen framför oss innan den ens har varit och satt förväntningarna så högt att det inte ens kändes kul att gifta sig. Så nu försöker vi att bli lite mer spontana och avslappnade. 

 

Jag insåg i dag att jag förmodligen är jättenervös. Jag kom på mig själv med att vingla fram och tillbaka i körfälten på en motorväg medan jag skrek på min bror (som ska vara toastmaster) i telefonen. Det fanns egentligen inte så stor anledning att bli upprörd, men känslorna liksom bara slog över mig. 

 

Nu får det bli ändring.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0