Skor...

Jag har ett par fina skor som jag köpte för nästan ett år sedan. De var rätt dyra och av fint märke. Tänkte ha dem på bröllopet, dels därför att de är fina, dels för att jag redan lagt mycket pengar på dem och bara använt dem två gånger (dock utan att få alltför ont i föttterna vilket jag alltid får av finskor annars).

 

Men nu börjar jag bli skeptisk. Min klänning kommer ju vara lite 50-tal. Och de skor jag har är kanske inte klockrena 50-tal. De är i och för sig väldigt fina och skulle säkert passa, men ett par skor där tån är öppen skulle nog vara ännu finare... 

 

 

En annan sak är att jag ju inte vill lägga ut för mycket pengar på det här bröllopet (yeah right, det kostar redan en halv förmögenhet i mina mått mätt) och då vore det väl onödigt att köpa skor när jag redan har ett par?

 

Fast... det här är väldigt billiga...

 

 

Bild: Skopunkten 

 

 

Det är väl dock lite väl risky att köpa nya skor två veckor innan bröllopet, då hinner jag ju inte gå in dem och kommer bara få skavsår. Eller?

 

 

Eller så går jag på originaltanken om ett rock-bröllop och väljer de här sjukt snygga kängorna. 

 

 

Bild: have2have

Kommentarer
Postat av: P

Där väckte du en liten idé hos mig... Röda kängor, det kanske vore något för mig. Jag KAN INTE ha vad som helst för skor. Jag vill vara rockenroll. Hur jag nu ska hinna med det. Skjorta saknas kan jag säga. Och en slips. Och gå in såna skor hinner jag inte heller. Men sjukt snyggt vore det.

2009-07-09 @ 15:31:16
Postat av: ylwa

åh, de översta skorna var väldigt fina... synd att jag inte kan gå i klackar annars hade jag införskaffat ett par när jag är på SV-besök...

2009-07-09 @ 19:46:16
Postat av: Bridecilla

P: jag har svart ganska smal slips om duv ill låna. Vad ska du ha för skjorta?

Y: Jag tror jag beslutat mig för snålvarianten ändå och kör på de jag har. Får prova ihop med klänningen nästa vecka.

2009-07-10 @ 12:27:16
URL: http://bridecilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0