Ytligt igen...

I går tog jag vändan på stan. Hittade fantastisk foundation och concealer, precis vad jag ville ha. Dyrt blev det men snyggt. 

Mascara däremot... köp aldrig nåt ni läst er till ska vara bra. Förmodligen blev jag lurad av nån 14-årig modebloggare. Personen påstod att en viss mascare bara skulle vara sååå jävla bra. Det var den inte.

Borsten är typ 1,5 cm tjock och när man målar fransarna målar man därmed runt hela ögonen samtidigt. Pandalook here I come!

Och av namnet att döma skulle man få fransar lika snygga som lösögonfransar. Jag har snyggare fransar utan mascara än jag har just nu kan jag säga. De är helt spikraka, inte särskilt långa eller fylliga heller. Men vattenfast ska den tydligen vara. Så nu tar jag en gammal borste som är skitbra och använder i den nya mascarabehållaren. 

Orkar inte leta mer och lägga ut 200 spänn på nåt som ändå är kass...

 

 

 

Och jag ber om ursäkt över att jag är tråkig och bara skriver om såna här ytliga saker. Men jag får ju inte tänka på festen, då blir det lätt sånt här.

 

Nu ska jag nog tänka lite på hur jag ska klara av att inte gråta för mycket i kyrkan och öva på hur jag ska säga det där viktiga ordet: JA. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0