En bit på väg

I går hann jag en bit på väg med festhäftet i alla fall. Inser att det finns många människor som jag tycker väldigt mycket om men som det är svårt att beskriva. Men nu har jag nästan lyckats med alla som står på min gästlista. På ett sätta kan man tycka att det är lite överarbete att ha ett sånt där häfte men samtidigt kan det vara lite kul tror jag.

Efter att bandet fick ställa in fick jag också sätta mig med bordsplaceringen på nytt. Är inte helt på det klara med hur vi ska lösa det men nästan. Känns bra.

Och i morgon åker Han tillsammans med min pappa och handlar dryck som vi ska bjuda på till maten.

Hoppas bli färdig med häftet senast i helgen. Och på lördag kommer B som ska fixa blommorna så då hoppas jag att vi kommer på en bra plan.

Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej sötis! :*

Hur mår du? :>

Har en veckansblogg-tävling i min blogg, och vill att just du ska delta, det vore super kul!

2009-06-29 @ 22:48:03
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0