Word - I hate it

Fattar inte varför jag började göra vårt festprogram i word. Det finns knappast något mer värdelöst program för ändamålet. Men nu har jag börjat och får väl stå mitt kast. Har bara hunnit sitta en timme ikväll efter sent jobb men ger redan upp för att all text hoppar omkring helt okontrollerat. 

 

Har dock haft lite roligt. Härom veckan var svärmor här och efterlämnade en hel påse med fotoalbum. Jag har fotograferat av några av bilderna och nu sitter jag och skrattar åt hur underbart snygg min blivande make var en gång i tiden. Fram till femårsåldern var han ett riktigt ängelbarn med sina ljusa lockar och ljusblå blick. Men sedan gick något snett. Haha! : )

Fast det roligaste är att jag vet att jag har lika gräsliga bilder av mig själv som tioåring. Ska upp på vinden och leta reda på mina  album imorgon och jag kan nästan slå vad om att jag hittar bilder där vi ser syskonlika ut.

Jag konstaterar att modet under tidigt 90-tal gjorde inte direkt sitt för att förbättra ens redan lönnfeta, flesiga uppsyn. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0