Hjälp!

Jag kollade just igenom bloggen och drabbades för en stund av panik.

Jag har försökt att få det här bröllopet att bli så okonventionellt som möjligt, men inser nu att jag inte lyckats. 

 

Jag vill inte ha ett svennebananbröllop men har hamnat där ändå.

Kyrka, uppsydd klänning, diamantring, bröllopstårtor, bordsplacering osv osv. Låter som vilket princessbröllop som helst. Som någon annans flickdröm.

 

Å andra sidan är det väl inget av det vi bestämt som jag vill ändra på heller.  

Får trösta mig med att vi alla fall inte kommer ha nåt jävla honnörsbord, inte så många tal (hoppas jag) och ingen femtimmars sittning med trerätters middag. Ingen toast skagen till förrätt och inget fånigt brudpar på tårtan. Och framförallt kommer ingen att sjunga "det vackraste" eller "kärleken förde oss samman" i kyrkan. Tack och lov!

 

Och när det kommer omkring, spelar det nån roll om bröllopet blir svennigt?Det är ju Han och jag som är viktiga. Att vi hittat varandra och vill göra det här trots att det är både skrämmande och otäckt. Men naturligtvis allra mest helt underbart.

 

Och det är väl bara att inse, att vi är väl rätt svenniga båda två tydligen. 

 


Kommentarer
Postat av: ylwa

Det spelar väl absolut ingen roll hur ert bröllop ser ut på ytan, ni gör det här för varandra och får göra PRECIS som ni vill. Det enda som spelar roll är att ni är glada och nöjda!

2009-05-19 @ 16:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0