Mystik

Mystik


Kan inte låta bli att känna mig som en ytlig bimbo när jag bloggar om bröllopet. Jag kanske ska sluta kritisera andra bloggar där jag tycker att blivande brudar låter fjolliga, alldeles för styrda av traditioner och konventioner och framförallt pinsamt gullipluttiga. Känner att även jag låter så, även om det inte är det jag menar.
Hur som helst, för att vara lite  ytlig så har jag börjat komma fram till vilken stil jag är ute efter i kläder och tillbehör. Har dock inget namn på den, men kanske kan några bilder tala för sig själva. Nu är det kanske inte så att jag vill ha just svart flor, men ljuset och stämningen är rätt i den här bilden.

Kommentarer
Postat av: Abigail

Tycker inte alls att du är ytlig, läser man en bröllopsblogg med intresse (som jag) får man räkna med att det handlar om kläder och smycken ibland, det är till och med det man hoppas på skulle jag vilja säga... ;) Låter som om ni börjar få ordning på det hela. Hoppas allt är fint med dig annars vännen min!
*massa kramar*

2008-04-24 @ 09:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0