Som ett danskt familjedrama

Just en von Trier-film känns det som att jag och Han är mitt uppe i just nu.

Helgen med hans mamma, mina föräldrar och min bror och fru och barn blev plötsligt väldigt konstig.

Eftersom Han inte gillar att fira jul beslöt vi förra året att göra en egen familjehögtid, i januari när man brukar behöva nåt roligt ändå. Sagt och gjort, och i år skulle det bli andra året och därmed tradition.
Svärmor kom i fredags men redan på lördagen fick hon nog och åkte hem. Och här går jag och förstår ingenting. Vad gjorde vi för fel? Vad hände?

Han är orolig och känner sig övergiven och tror att han för alltid kommer att få leva utan sin mamma.
Och jag som trodde att jag och min blivande svärmor inte alls hade de vanliga problemen som blivande svärdöttrar och svärmödrar brukar ha går här och förstår verklighen ingenting.






Kommentarer
Postat av: P

Det lät inte så roligt...

2008-01-21 @ 09:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0