Blommor igen

Jag verkar ha fastnat för vita och ljusa blommor.
Det är inte nödvändigt att det blir just så, men det råkar vara vad jag hittat just i dag.
Jag lägger ut dem här så att min vän B kan titta och få fantastisk inspiration och själv komma på underverk : )  när hon sedan ska hjälpa till att komponera min bukett.
Här finns det en fin bukett till exempel.
Och här nedan:
Bild: Thorsen photography
Den här tycker jag är helt fantastisk. Men vad är det för blommor? Någon som vet?
Bild: (har inte hittat fotografens namn, men länkar till bloggen där jag fann den)
Men den här nedan borde det i  alla fall vara pioner i.
(c) Generation photography, The knot
I den här nedan gillar jag de gröna inslagen väldigt mycket. Den är dock på tok för stor.
(c) S West Studios- The knot
Den här nedan är jag helt kär i. Jag skulle kunna göra rätt mycket för att ha en sån bukett. Fast mindre. Den är så mystik-romantisk på nåt sätt.
Bild: Photography: Kym Skiles of  f8Studio 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättelänge sedan jag läste här! Jag tappade bort bloggen när den inte uppdaterades på länge. OJ, vad det har hänt mycket! Du hardcoreplanerar verkligen! Det är mil från vad jag gjorde. Jag blir lite efterklok och ångrar tex att jag inte hade några blommor. Hade velat ha vilda blommor som jag eller någon annan hade plockat själv. Alla bilder på blommor som du har lagt upp är ju jättefina. Svårt!!

2009-06-06 @ 21:39:00
URL: http://myarmsbendback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0