Nu går det undan.

I dag har jag skrivit adresser på en massa kuvert. Inbjudningarna ska skrivas ut i morgon och förhoppningsvis skickas senast i helgen. En hel del är redan förvarnade om datumet men det är nog ändå lite bråttom eftersom vi valt ett datum mitt i semestern. 

Fast det bara var en vecka sedan vi bestämde oss är mycket redan på gång:

* Kyrka, präst och festlokal är bokat.

* Inbjudningskort och kuvert, frimärken mm. är inköpt och utskicken påbörjade.

* Personer som vi kommer behöva hjälp av är tillfrågade.

* Vi har fixat fotograf, en kompis som ska hjälpa mig lite med hår och smink samt ett par vänner som ska sjunga.

* Ett band till festen är bokat (mitt eget band så klart).

* Han har nästan gjort färdigt hemsidan där mer info ska stå. 

* Han har också fixat en snygg kostym

* Jag har hittat en ring jag vill ha, ska beställa den imorgon. Den är dyrare än jag hade velat men jag tror att den verkligen är jag.

 

 

Och sist men inte minst har jag förvandlats till en bridecilla som just nu försöker komma på ultrasnabba dieter för att jag ska slippa ha en klänning anpassad för gravida.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0