With a little help from my friends

Vi hade tänkt oss ett litet bröllop. Ändå har vi bjudit cirka 55 personer.

Men det beror bara på en sak som gör mig så otroligt varm och lycklig inuti. Att vi har så fina människor i våra liv, vackra själar, vänner.
Det är en riktig revansh för en som mig, som aldrig hittade rätt vad gäller vänner i barndomen, och som aldrig kände att jag dög i tonåren. Men nu har jag jättefina vänner som accepterar mig som jag är, och som jag älskar för deras olikheter och egenheter.

Jag hoppas ingen av dem tycker det är taskigt av oss att  vi därför ber dessa fina vänner om hjälp med olika saker.
Vi gör det naturligtvis för att vi behöver hjälpen, men också för att visa att vi vill att de är delaktiga, att de står oss så nära att vi vågar fråga. Dessutom har de flesta av dem expertkunskaper inom olika områden som är väldigt användbara i bröllopssammanhang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0