Lokalen och festen...

I går gick vi en låååång promenad. Vi har nu fått nycklarna till lokalen men eftersom bilen är på verkstaden fick vi snällt gå dit för att ta oss en titt. Det tog en timme att gå dit och lika långt att gå hem (så klart). Men så hade vi också grundat med en pizza så vi behövde nog den där promenaden. 

 

Även om vi varit där två gånger förut, innan vi bestämde oss, kändes det pirrigt. Och visst såg vi lite annorlunda på lokalen så här i efterhand.... men jag tror det blir bra ändå. 

Vi ställde borden som vi vill ha det och jag tror det funkar. 

 

Och på vägen hem bestämde vi vad vi ska ha för bröllopsvals/dans och förbipasserande bilar trodde nog det var två psykfall som var på rymmen där vi provadansade på cykelvägarna på väg hem.

 

 

I dag har vi förberett en tävling som vi kommer att hålla under kvällen. Och så har jag gjort lite allt möjligt pyssel, till exempel skyltar som vi ska sätta upp för att folk ska hitta. 

 

Det är 2,5 vecka kvar nu. Shit! Nä... det måste va mer. Nä det är det inte. Det är bara 2,5 vecka kvar! Nu fick jag lite panik. Nä, inte så mycket. Väldigt mycket. Fast... det är faktiskt bara klänningen vi inte har kontroll över. Och så blommorna, men dem har B lovat att fixa så det litar jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0