Vädret...

... hade inte tänkt så mycket på det förrän någon frågade om vi kollade väderleksrapporterna för fullt nu.
- Näää, svarade jag dumt.


Men nu gör jag.

17 grader och mulet på den här sidan.

19 grader, mulet, risk för regn står det på ena sidan.


Men i går sade min mor att det skulle bli 19 grader och växlande molnighet. Jag gillar den formuleringen bäst.
Framförallt ur fotograferingssynpunkt.
I övrigt har vi ju varit ganska bra på att gardera oss för dåligt väder.



Men jag hoppas ändå på lite sol...

Kommentarer
Postat av: Lin

Hej,



Hoppas att du också har en bra sommar trots vädret ;) Hmmm blir det någon mer sommar i år tro?

Ta hand om dig Kram x


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0