Skulle inte sagt nåt

Jag skulle inte skrivit att jag inte var stressad. För nu är jag det. Som bara den.

Har för mycket att pyssla med och saker bara krånglar.

I dag meddelade basissten i mitt band dessutom att han inte kan vara med. Fyra veckor innan bröllopet så säger han det..
Tanken var att alla vänner och släktingar som brukar tjata om att de vill höra mitt band skulle få göra det när de ändå var här på vår bröllopsfest.
Jag tycker det är skitdålig stil. Det är varken lönt eller genomförbart att hitta en ny basisst nu.

Kanske är det lika skönt om vi ställer in, för då blir det en mindre sak att oroa sig över. Det skulle ju trots allt krävas en hel del övande från min sida.

Men samtidigt trist eftersom en fest utan livemusik inte är riktigt lika bra som en med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0